نرم افزار CRM چیست؟
نوشته شده توسط : آرزو

 

نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) ابزاری است که برای کمک به سازمان شما طراحی شده است تا با ارائه تصویری کامل از تمام تعاملات با مشتری، پیگیری فروش، سازماندهی و ایجاد روابط بهتر، به مشتریان خود تجربه ای منحصربفرد و یکپارچه ارائه دهد. اولویت بندی فرصت های خود و تسهیل همکاری بین تیم های مختلف.

 

CRM - استراتژی

این ایده که چگونه کسب و کارها به تعامل با مشتری و ایجاد روابط با آنها برخورد می کنند، استراتژی CRM آنها را تشکیل می دهد. این شامل جمع آوری داده های مشتری و تجزیه و تحلیل تاریخچه تعاملات مشتری برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد روابط بهتر با مشتریان برای در نهایت فروش و درآمد است.

 

چرا به یک استراتژی CRM نیاز دارید؟

بدون یک استراتژی مناسب CRM، اطلاعات مشتری شما در همه جا وجود دارد و پیگیری تمام نقاط تماس و تعاملاتی که با مشتریان خاصی داشته اید دشوار خواهد بود. این منجر به چرخه فروش کشیده شده، با تجربه مشتری عمومی و پایین تر می شود.

 

هنگامی که یک استراتژی قوی CRM برای کسب و کار خود دارید، به شما این امکان را می دهد که ارتباطات شخصی با مشتریان ایجاد کنید، که به نوبه خود به شما کمک می کند نیازها و نیازهای آنها را شناسایی کنید و خدمات شخصی سازی شده را برای آنها ارائه دهید.

 

ساختمان عالی

روابط مشتری

روابط عالی با مشتری مبتنی بر تجربه ثابت و شخصی‌شده‌ای است که سازمان شما ارائه می‌کند، صرف نظر از اینکه مشتری در کجای چرخه فروش شما قرار دارد. این بدان معناست که هر تیم در سازمان شما، از بازاریابی گرفته تا فروش و پشتیبانی، باید تجربه ای ثابت در تعامل با مشتری ارائه دهد.

 

هنگامی که کسب و کار شما شروع به کار می کند و تمام اطلاعات مشتریان خود را در صفحات گسترده مدیریت می کنید، این ممکن است قابل اجرا باشد، اما توصیه نمی شود. زمان صرف شده برای ورود داده ها می تواند بهتر صرف جذب مشتریان و بستن معاملات شود. زمانی که کسب و کار خود را توسعه می دهید و پایگاه مشتریان خود را گسترش می دهید، این به طور تصاعدی پیچیده تر می شود. اینجاست که نرم افزار CRM باشگاه مشتریان وارد عمل می شود.

 

CRM-نرم افزار

منشاء سیستم های CRM مدرن را می توان به اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 جستجو کرد که شاهد توسعه سیستم های مدیریت تماس (CMS) بودیم که سپس به فناوری اتوماسیون نیروی فروش (SFA) تبدیل شد. با رشد صنعت، فروشندگان تحت فشار قرار گرفتند تا مجموعه گسترده تری از خدمات را برای پوشش همه چیز از بازاریابی گرفته تا پیش فروش و پشتیبانی ارائه دهند.

 

بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کلابینگ برای حذف سیلوها در اطلاعات مشتری با جمع آوری آنها در یک مکان مرکزی طراحی شده است تا نمای 360 درجه از تمام داده های مشتری شما ارائه دهد. جزئیاتی مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و اولویت‌های ارتباطی مشتری، و همچنین سابقه تعامل و خرید را می‌توان برای کمک به تیم‌های شما برای دسترسی به مشتریان به دلایل درست و از طریق کانال‌های مناسب در دسترس قرار داد.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: